Сторінка психолога

31.Бер.2023

Усвідомити потребу в психологічній допомозі здатна не кожна дитина. Нав’язування їй такої допомоги може спричинити роздратування й агресію з її боку. Тому дорослі, які перебувають поруч (родичі, практичні психологи, соціальні педагоги, учителі), мають бути чутливими до потреб дитини: не наполягати на допомозі, однак бути готовими надати її. Якщо допомога потрібна, важливо, щоб дорослий критично оцінив … Продовжити читання “Психологічна допомога і діти”

Детальніше
31.Бер.2023
Детальніше
29.Бер.2023

Поведінкові особливості дітей вимушених переселенців від 4 до 6 років Емоційні сплески; -дратівливість; -замкнутість; -агресивність; -порушення взаємозв’язку із соціумом (сім’я, дитячий садок, вихователь, діти); -підвищене почуття страху; -програвання ситуації; -прояви жорстокості в грі; -перестає розмовляти; -пошук безпечного простору (залазить під ковдру, ховається у шафі, під столом тощо); -не можна «відірвати» від матері/батька; -прояви поведінки дітей … Продовжити читання “Поведінкові особливості дітей вимушених переселенців від 4 до 6 років”

Детальніше
20.Січ.2023

Фрази, які НЕ можна використовувати: ❌«Ти плачеш, як маленька дитина!» «Ти що маленький?» «Ти вже великий (дорослий) хлопчик (дівчинка), тому не плач» ❌«Якщо будеш плакати, то підеш в іншу кімнату!» ❌Не доцільно повторювати кілька разів запитання «Що трапилось? Чому ти плачеш?», якщо дитина не відповідає. Які дії і фрази можна використовувати, щоб підтримати дитину ✅«Ти … Продовжити читання “Якщо дитина гірко плаче…”

Детальніше
09.Лис.2022
Детальніше