Методична сторінка

12.Гру.2019

1. Нагадайте дітям про особистість ляльки та її минулий візит (хто ця лялька і що відбувалося, коли вона(він) приходила до нас у гості минулого разу?). 2. Водночас, не використовуйте слово «лялька», а завжди називайте персонажа на ім’я. 3. Виступаючи в ролі оповідача, розкажіть історію, яка слугує вступом до заняття (Що сталося з лялькою тепер?). 4. … Продовжити читання “МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО СКЛАДАННЯ ІСТОРІЙ ДЛЯ ЛЯЛЬОК-ПЕРСОН”

Детальніше
12.Гру.2019

Ляльки-персони – це не іграшки для дітей, а інструмент для педагога. Для кожної ляльки створюють її особисту індивідуальність (ідентичність), закріплюють за нею певну історію життя, наділяють особистісними рисами, родиною і культурним походженням, уподобаннями, страхами та здібностями. Лялька «приходить» у гості до дітей (в групу), коли вони збираються в колі для спільної розмови, і педагог розповідає … Продовжити читання ““Що таке ляльки-персони”???”

Детальніше
20.Бер.2019

         Дитинство – це особлива субкультура, яка функціонує за самобутніми законами, має свою систему цінностей, утверджує власний стиль життя, часом недоступний поглядам та розуму дорослої людини, відрізняється необтяженістю стереотипами, характеризується особливою ментальністю, демонструє специфічні особливості пізнання навколишнього світу.          Відмінною рисою дитинства у всі часи було прагнення до світорозуміння: складне і незрозуміле звести до простого … Продовжити читання “Інтегрований підхід у формуванні світогляду дошкільників”

Детальніше
09.Бер.2018

Сучасні технології  “Діти зовсім розучилися читати книжки”, — часто б’ють на сполох дорослі. Мусимо погодитися, з жалем констатуючи негативні наслідки цього сумного яви ща, адже втрачається такий могутній засіб впливу на моральну й естетичну сферу особистості, радість відкриттів людських взаємин і високості духу. На зміну цьому приходять черепашки-ніндзя, різні потворні істоти із зарубіжних мультиків, що … Продовжити читання “Художня література в освітньому процесі”

Детальніше
09.Бер.2018

(за «Словником наголосів» Погрібного М. І.) Тож запам’ятовуйте та наголошуйте правильно! По-перше, звернемо увагу на групу слів, які мають так званий подвійний наголос, тобто їх правильна вимова має два різні, однаково «легальні» варіанти. Ось найчастіше згадувані і тестах ЗНО слова з подвійним наголосом: алфавіт, вимова, виразний (у значенні чіткий, ясний), завжди, корисний, мабуть, помилка. А тепер … Продовжити читання “Правильний наголос у словах”

Детальніше