Методична сторінка

29.Тра.2020

Під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв’язати певні супутні небезпечні виклики. За інформацією громадськоi органiзацii «Ла Страда – Україна»  Нацiоналъна дитяча гаряча лiнiя з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень вiд дiтей, пiдлiткiв, а також запитiв дорослих щодо дітей. … Продовжити читання “Національна дитяча гаряча лінія”

Детальніше
04.Тра.2020

Стаття допоможе Владнати сімейне життя в період ізоляції Визначити робочий, загальний та особистий простір Побудувати конструктивну взаємодію з дітьми Убезпечити використання ґаджетів дітьми Нові умови соціальної ізоляції кидають виклик сталому способу життя родини. Зміни відбулися так швидко, що говорити про природну поступову адаптацію немає сенсу. Ми змушені підлаштовуватися та вибудовувати нові схеми взаємодії, перевіряючи їх … Продовжити читання “Діти і батьки на карантині — як вижити в режимі 24/7”

Детальніше
01.Тра.2020

Нині педагогічні колективи дошкільних закладів опинилися в нових для себе умовах професійної діяльності — необхідності працювати віддалено. І далеко не всім вдається швидко опанувати «домашній» режим роботи. Шановні колеги, скористатеся простими порадами, які допоможуть налаштуватися на робочий лад за межами звичного освітнього простору 1. Облаштуйте робоче місце Аби швидше налаштуватися на робочий лад, облаштуйте окреме … Продовжити читання “Дистанційна робота педагога: 9 порад для самоорганізації”

Детальніше
12.Гру.2019

1. Нагадайте дітям про особистість ляльки та її минулий візит (хто ця лялька і що відбувалося, коли вона(він) приходила до нас у гості минулого разу?). 2. Водночас, не використовуйте слово «лялька», а завжди називайте персонажа на ім’я. 3. Виступаючи в ролі оповідача, розкажіть історію, яка слугує вступом до заняття (Що сталося з лялькою тепер?). 4. … Продовжити читання “МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО СКЛАДАННЯ ІСТОРІЙ ДЛЯ ЛЯЛЬОК-ПЕРСОН”

Детальніше
12.Гру.2019

Ляльки-персони – це не іграшки для дітей, а інструмент для педагога. Для кожної ляльки створюють її особисту індивідуальність (ідентичність), закріплюють за нею певну історію життя, наділяють особистісними рисами, родиною і культурним походженням, уподобаннями, страхами та здібностями. Лялька «приходить» у гості до дітей (в групу), коли вони збираються в колі для спільної розмови, і педагог розповідає … Продовжити читання ““Що таке ляльки-персони”???”

Детальніше