Статті

08.Лют.2020

Напевно, не знайдеться такої матусі, яка хоча б раз не спробувала співати своєму малюку колискову. Не дарма кажуть, що виховання дитини бере свій початок саме з ніжної маминої пісні. Колискові – найдавніші пісні людства, що володіють величезною силою навіювання. Наші предки надавали їм чарівне, містичне значення. В колисковій ми зустрічаємо різних персонажей – тут часто … Продовжити читання “СПІВАЙТЕ ДІТКАМ ПЕРЕД СНОМ”

Детальніше
08.Лют.2020

Характерними ознаками гострих респіраторних вірусних інфекцій у немовляти виступає гострий початок, якому притаманне швидке підвищення температури тіла вже протягом декількох годин з початку хвороби. Для дітей молодшого віку відмінністю виступає більш явний прояв синдрому інтоксикації, який характеризується млявістю, анемією, погіршенням апетиту. Проявами даного синдрому у дитини більш старшої вікової групи виступають головний біль, зниження активності, … Продовжити читання “ЯК ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ ГРВІ У ДІТЕЙ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕБІГУ”

Детальніше
12.Гру.2019

Фізичне виховання дошкільнят – організований процес, спрямований на їхній фізичний розвиток, рухову, фізичну підготовку до творчої життєдіяльності, набуття знань, умінь та навичок з фізичної культури. Його пріоритетні завдання – формування, збереження, зміцнення та відновлення здоров’я дітей через комплекс фізкультурно – оздоровчих заходів. Заняття з фізичної культури, ранкова, гігієнічна, коригувальна гімнастики, фізкультурні хвилинки, динамічні паузи, рухливі … Продовжити читання “НЕТРАДИЦІЙНІ МЕТОДИ ОЗДОРОВЛЕННЯ”

Детальніше
12.Гру.2019

1. Нагадайте дітям про особистість ляльки та її минулий візит (хто ця лялька і що відбувалося, коли вона(він) приходила до нас у гості минулого разу?). 2. Водночас, не використовуйте слово «лялька», а завжди називайте персонажа на ім’я. 3. Виступаючи в ролі оповідача, розкажіть історію, яка слугує вступом до заняття (Що сталося з лялькою тепер?). 4. … Продовжити читання “МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО СКЛАДАННЯ ІСТОРІЙ ДЛЯ ЛЯЛЬОК-ПЕРСОН”

Детальніше
12.Гру.2019

Ляльки-персони – це не іграшки для дітей, а інструмент для педагога. Для кожної ляльки створюють її особисту індивідуальність (ідентичність), закріплюють за нею певну історію життя, наділяють особистісними рисами, родиною і культурним походженням, уподобаннями, страхами та здібностями. Лялька «приходить» у гості до дітей (в групу), коли вони збираються в колі для спільної розмови, і педагог розповідає … Продовжити читання ““Що таке ляльки-персони”???”

Детальніше